Fortrydelsesret

Når du som kunde handler med HALLO, kan du fortryde dine bestillinger i 14 dage. Du kan fortryde ved at ringe til os eller ved at udfylde og sende en fortrydelsesblanket.

Fortrydelse af bestilte abonnementer

Du kan fortryde din bestilling i 14 dage regnet fra den dag, hvor du modtager din ordre­bekræf­telse fra HALLO. Du kan fortryde ved at ringe til os eller ved at udfylde og sende fortrydelsesblanketten.

Hvis du bruger din fortrydelsesret, fore­tager vi en opgørelse over dine til­gode­haven­der senest 30 dage fra den dato, vi har modtaget din meddelelse. Hvis du har et til­gode­havende, vil beløbet blive indsat på din konto i løbet af 3-5 arbejds­dage.

Fortrydelse af bestilte varer eller samlet køb af mobiltelefon og abonnement

Du kan fortryde din bestilling i 14 dage regnet fra den dag, hvor du modtager varen. Du kan fortryde ved at ringe til os eller ved at udfylde og sende fortrydelsesblanketten.

Hvis du bruger din fortrydelsesret, skal du returnere varen i samme stand, som da du modtog den, og du skal sende varen til os senest 14 dage efter, du har meddelt os din fortrydelse. Adressen, du skal returnere varen til, er følgende:

HALLO
Nørrebrogade 177
2200 København N

Varen skal returneres i ori­gi­nal­emballagen. Bemærk, at du selv skal afholde alle omkostninger ved retur­ne­ring, og at du selv bærer risikoen for varen under selve returneringen.

Hvis du bruger din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger, herunder leveringsomkostninger, senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse.

Bemærk, at hvis vi kan konstatere en værdi­forrin­gelse ved den returnerede vare, forbeholder vi os ret til at kræve refusion herfor af dig.

Samlet fortrydelsesret

Har du købt en mobiltelefon sammen med et abonnement, gælder en samlet fortrydelsesret, således at du ikke kan fortryde dit abonnement, uden også at fortryde købet af din mobiltelefon. Du må dog gerne fortryde mobiltelefonen alene.

 

Hvad kan vi hjælpe med?

70 30 18 18