Hvordan opsiger jeg mit mobilabonnement?

Hvis du ønsker at opsige dit mobilabonnement, kan du gøre det på én af følgende måder:

1. Du kan opsige dit mobilabonnement pr. e-mail. Det er vigtigt, at du afsender opsigelsen fra den e-mail adresse, der er tilknyttet dit mobilabonnement.

2. Du kan sende en skriftlig opsigelse. Det er vigtigt, at du oplyser din nuværende postadresse, navn samt mobilnummer. Send den skriftlige opsigelse til vores postadresse.

3. Du kan ringe til kundeservice. Du kan opsige dit abonnement ved at ringe til kundeservice på 70301818

Ved opsigelse lukker vi dit nummer med det samme. Dog går der ca. 30 dage inden din Hallo konto er endeligt opgjort. Det skyldes, at opdateringen af forbrug, specielt i udlandet, kan være forsinket.

Når din konto er endeligt opgjort, modtager du en bekræftelse pr. e-mail. Eventuelt tilgodehavende vil blive udbetalt via bankoverførsel.

Tilbage

 

Hvad kan vi hjælpe med?

70 30 18 18

 

Hjælp til at købe abonnement?

I tvivl om hvilket abonnement, der passer til dit behov? Så lad os hjælpe dig.