Hvad er Saldokontrol?

Med Saldokontrol bliver din telefon spærret for udgående forbrug, når din mobilsaldo passerer 0 kr. Der vil ikke blive spærret for opkald til alarmtjenesten 112. Saldo-oplysninger opdateres løbende, som minimum med et interval på 24 timer. Der kan forekomme forsinkelser i opdateringen på nogle døgn efter seneste opkald foretaget i Danmark og længere tid for opkald foretaget i udlandet. Dette betyder, at vi ikke kan lukke kontoen, præcist når saldoen rammer 0 kr. Der vil forekomme et lille udsving, dog bestræber Hallo sig på at lukke den så tæt på 0 kr. som muligt.

Når saldoen igen er positiv, bliver telefonen automatisk åbnet inden for kort tid.


Du har mulighed for at tilmelde/afmelde dig servicen Saldokontrol, ved at henvende dig til kundeservice på kundeservice@hallo.dk.

Tilbage

 

Hvad kan vi hjælpe med?

70 30 18 18

 

Hjælp til at købe abonnement?

I tvivl om hvilket abonnement, der passer til dit behov? Så lad os hjælpe dig.