Begrænsningskode? Ugyldigt simkort?

Hvis din mobiltelefon beder dig om at indtaste en "Begrænsningskode" eller viser beskeden "Ugyldigt simkort" er din mobiltelefon sim-låst til dit tidligere mobilselskab.

Når du køber en mobiltelefon ved et andet teleselskab i forbindelse med et abonnement, lægger de ofte en netværksspærring (sim-lås) ind. Dette er en spærring, der forhindrer dig i at bruge din telefon sammen med andre abonnementer i bindingsperioden. Når din bindingsperiode er ovre, kan du få udleveret en kode til at åbne mobiltelefonen ved at henvende dig til dit tidligere teleselskab.

Det er vigtigt, at du selv henvender dig til dit tidligere selskab og får oplyst koden. Hallo kan desværre ikke få koden oplyst af dit tidligere mobilselskab.

Tilbage

 

Hvad kan vi hjælpe med?

70 30 18 18

 

Hjælp til at købe abonnement?

I tvivl om hvilket abonnement, der passer til dit behov? Så lad os hjælpe dig.