Hvorfor er min nummerflytning blevet afvist?

De mest normale grunde, til at en nummerflytning bliver afvist, er skitseret herunder. Hvis du vil undgå, at din nummerflytning bliver afvist, skal du sikre dig, at ingen af nedenstående forhold gør sig gældende.

- Det oplyste simkortnummer/icc-nummer er forkert. Kontakt din udbyder og få det rigtige.

- Det er ikke den samme person som ejer nummeret og som har skrevet under på fuldmagten.

- Dit telefonnummer er opsagt hos din nuværende udbyder.

- Der er allerede en flytning af nummeret i gang til et andet teleselskab.

- Der er et ejerskifte af nummeret i gang.

- Dit telefonnummer er lukket på grund af udestående regninger.

Hallo påtager sig ikke ansvar for tab af mobilnummer, hvis årsagen skyldes tredjepart herunder afgivende teleselskab.

Tilbage

 

Hvad kan vi hjælpe med?

70 30 18 18

 

Hjælp til at købe abonnement?

I tvivl om hvilket abonnement, der passer til dit behov? Så lad os hjælpe dig.